| 0 التعليقات ]

شارك الموضوع اصدقاءك على الفيس بوك


 السلام عليكم 

رسائل هزار وقفشات مصرية وعربية مجنونة جدااااااااااا

  واحشني يازبدة حياتي وقشطة عمري ولبن قلبي يعني بأختصار جاموسة احلامي

 ******************  
بلوشي سألوه شو احسن موقف مريت عليه قال موقف كارفور ****************** 
 
واحد قال لابوه باباعايز اكمل دراستي بره قال وايه المشكله ؟ قول لامك تفرشلك في الحوش بس خد بالك لتبرد ******************

  مرة واحد راح للبقال قالة عندك سكر البائع قاله نعم عندي المشتري قاله ربنا يشفيك.
  ******************

  واحد مراته ماتت .. ماشى فى الجنازه يضحك .. واحد بيقوله بتضحك على ايه دى مراتك ماتت ... ضحك تانى هههه .. الراجل قلو انت بتضحك تانى دى مراتك ماتت .. رد عليه وقال له: أصل انا اول مره اعرف هيا رايحه فين 

****************** 
  واحد ندل وصى ولاده قبل ما يموت يكونوا اندل منه ..فلما جه يموت و لسه هيقول الشهادة ابنه حط ايده على بقه ! ****************** 

عيلين صغيرين ماشيين فالشارع لقوا قطة .. فالاول قال للتاني أنا هاخد القطة دي أربيها .. التاني قاله ماينفعش كدة تجيبلك أمراض اغسلها الأول .. تاني يوم جه الولد بيعيط و بيقول لصاحبه القطة ماتت و أنت السبب أنت اللي قولتلي اغسلها .. صاحبه قاله ماتت و أنت بتغسلها؟ .. قاله لا ماتت و أنا بعصرها  

******************

كلك رقة كلك زوق كلك طيبة كلك حنان كلك لقمة وقوم روح نام ******************  
ياسايق الطناش وحالف ما تكلمناش لو خايف على الرصيد بيقولوا الرنة ببلاش  

****************** 

  مره واحد بيسال خطيبتو قالها عرفتى حد قبلى .. فسكتت .. قالها زعلتى .. قالتله لأ بعدّهم  

****************** 
 
مرة نكتة كانت ماشية تعيط فى الشارع لية؟ علشان فى واحد ضحك عليها ! 

******************  

لو جمعت عطفي، وشوقي، وصدقي، ولطفي، يطلع الناتج شلة مصريين

  ****************** 

لو عندك قلب ما كنت تقسى . لو عندك مخ ماكنت تنسى. لو عندك كبده ابعتلى رغيفين.  

******************

  يا جرحنى بلقمة ناشفة و العيش عندك طرى .. تقلان عليا ليه ارحمنى يا مفترى.  

****************** 

نفسي افضل جنبك نفسي تقرب مني نفسي تيجي عندي نفسي امسك ايدك نفسي اضمك الامضاء سلك كهرباء ضغط عالي  

******************

0 التعليقات

إرسال تعليق